Posted by "Ground Control to Major Tom" On Σάββατο, Φεβρουαρίου 12, 2011 2 σχόλια Categories:

“Strange children should smile at each other and say, “let’s play.”













































































































2 Response for the " "

  1. Tali says:

    Εξαλλη με εχεις κανει

    ε ξ α λ λ η

    να ψαχνω να βρω πορτα να σχολιασω??
    εσυ εισαι αυτη ?? αν δεν εισαι ζητω συγγνωμη
    αν εισαι ανοιξε τα σχολια θα κανω διαμαρτυρια στο λεω αλλωστε μου το ειχες υποσχεθει!!!!

    εξαλλη !!!

  2. Εγώ είμαι !

    Σου έχω στείλει πρόσκληση στο φατσο-μπούκι (νομίζω πρέπει να ήταν χθες) με το όνομα Lina G. Kasis:)))

    Σε βρήκα στου Μαρκόνι τη γειτονιά και αναμένω έγκριση.

    Τα σχόλια τα έχω κλείσει γιατί είμαι τόσο πηγμένη από τις αρχές του σχολείου της μικρής που θεωρώ ότι δεν είναι τουλάχιστον ευγενικό να μου αφήνουν σχόλια αυτοί οι λίγοι που εκτιμώ και μου αρέσουν και εγώ να μην μπορώ να αφήνω στις δικές τους αναρτήσεις λόγω φόρτου υποχρεώσεων.

    Αυτό είναι το ινκόγκνιτο βλόγ μου. Ας πούμε ότι πειραματίζομαι με αυτό εδώ:)


    Φιλιά πολλά και Καλή Σαρακοστή!

Δημοσίευση σχολίου